FAQ

Niżej przedstawiamy odpowiedzi na problemy poruszane w najczęstszych pytaniach:


Dostępność produktów


W naszym sklepie oferujemy i widoczne są tylko produkty, które posiadamy na stanach w naszych magazynach, bądź też na bieżąco się w nie zaopatrujemy, dlatego sama oferta produktu świadczy o jego aktualnej dostępności.


Dokonywanie zakupów krok po kroku


Krok I – Wybór produktu

  • Skorzystaj z wyszukiwarki, bądź poszukaj interesującego Ciebie produktu w katalogach tematycznych
  • Każdy produkt jest opatrzony szczegółowym opisem i informacją
  • Następnie dodaj szukane produkty do koszyka klikając na ikonkę „Kup”
  • Jeśli zamówienie jest kompletne przejdź do koszyka

Krok II – Składanie zamówienia

Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Następny krok / Informacje o nabywcy".
 
Krok III – Koszyk

W koszyku znajdziesz informacje o wybranych produktach niezbędne do realizacji zamówienia. Sprawdź wartości w kolumnach ilości zamawianych towarów i opcjonalnie dokonaj korekt. Wybierz odpowiedni dla ciebie sposób płatności (koszt przesyłki jest zawsze darmowy). Potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „Wyślij zamówienie"


Płatności


Preferujemy 2 formy płatności
  • Przelew
  • PayU
Więcej informacji w zakładce Sposoby płatności


Faktury VAT


Oczywiście wystawiamy Faktury VAT.
Data wystawienia Faktury VAT jest równoznaczna z datą wysyłki towaru. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Korekty w zamówieniu


Modyfikować zamówienie można jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W chwili dokonania transakcji i oddania zamówienia do realizacji modyfikacja jest już niemożliwa. W razie niezbędnej modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu) pilnie skontaktuj się z nami.

Anulowanie zamówienia


Możesz anulować zamówienie jedynie do momentu kompletowania jego zawartości i wyboru sposobu płatności i wysyłki. W momencie dokończenia procesu zamawiania („dokonania płatności”) bądź przesłania na wskazany adres, anulowanie transakcji jest niemożliwe z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w Ustawie. W wąskim zakresie problemów z dokonywaniem transakcji pilnie skontaktuj się z nami.

Gwarancja na produkty


Tak, produkty dostępne na stronie sklepu, posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Polski. Informację o czasie gwarancji znajdziesz na stronie produktu i/lub producenta. Istotne by zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), gdyż tylko wtedy klient ma podstawę do składania reklamacji.

Uszkodzony towar


Koniecznie przed odebraniem przesyłki, sprawdź czy przesyłka nie została uszkodzona. W razie widocznych istotnych uszkodzeń przesyłki zalecamy kontakt z nami pod numer: lub numer: następnie doręczyciel powinien sporządzić protokół uszkodzenia, którego jeden egzemplarz zostaje u Pana/Pani.

Zwroty


Zwrot może być dokonany wyłącznie w przypadku, gdy zwracany towar jest w stanie nienaruszonym; tzn. posiada oryginalne, nienaruszone etykiety i opakowanie oraz nie nosi jakichkolwiek znamion użytkowania. Koszty wysyłki zwracanego towaru pokrywa zwracający. Informacja ta jest niezależna od innych uprawnień konsumenckich, ustanowionych przez obowiązujące prawo.